سفر و گردشگری

خرج کردن و پس انداز پول در سفر (نکات کاربردی)

✓ تماس تلفنی رایگان از طریق اینترنت برقرار کنید

می توانید با استفاده از Gmail در رایانه خود (روی نماد تلفن در گوشه سمت چپ پایین) و برنامه Google Hangouts در تلفن خود (فقط شماره گیری) با شماره تلفن های ایالات متحده و کانادا تماس تلفنی رایگان برقرار کنید.

در بسیاری از کشورهای دیگر همه از واتس اپ استفاده می کنند، حتی مشاغل محلی، بنابراین می توانید با استفاده از برنامه Google Hangouts از طریق اینترنت به صورت رایگان با آنها تماس بگیرید.

✓ با استفاده هوشمندانه از کارت های اعتباری در هزینه های ارز و بیمه صرفه جویی کنید

اکثر کارت های اعتباری در هر خرید 2.5 درصد کارمزد تراکنش خارجی دریافت می کنند.

اما نه همه.

برای مثال، مال ما چنین کارمزدی ندارد و 3 درصد از هزینه های سفر مانند کرایه ماشین، رستوران و هتل برای ما بازپرداخت دریافت می کند. این یک نوسان 5.5 درصدی است، که ارزش انجام تحقیقات و در نظر گرفتن گرفتن کارت برای سفرهای بین المللی خود را دارد.

اگر کانادایی هستید، ما این تحقیق را برای شما انجام داده ایم. همه چیز در مورد بهترین کارت های اعتباری برای سفرهای بین المللی را اینجا بخوانید.

هنگامی که کارت اعتباری مناسب سفر را دریافت کردید، هر زمان که ممکن است از آن استفاده کنید تا حداکثر بازپرداخت نقدی را به دست آورید و نیاز به استفاده از پول نقد را به حداقل برسانید، که برای شما هزینه برداشت و مبادله ATM را به همراه دارد.

✓ با رزرو مستقیم، کمترین نرخ هتل را دریافت کنید

سایت‌هایی مانند Booking.com و Expedia 15 درصد یا بیشتر از هتل‌ها کمیسیون دریافت می‌کنند، بنابراین هتل‌ها به جای اینکه مستقیماً با آنها رزرو کنید.

هتل‌ها طبق قرارداد از ارائه نرخ‌های کمتر در وب‌سایت‌های خود نسبت به آنچه Booking.com و Expedia می‌دهند منع شده‌اند، اما اگر از آنها برای رزرو مستقیم با آنها تخفیف یا نوعی جایزه بخواهید، معمولاً آن را به شما می‌دهند.

✓ با برداشت‌های بزرگ پول در هزینه‌ها و دردسرها صرفه‌جویی کنید

در کشورهایی مانند ژاپن و مکزیک که پول نقد پادشاه است، در فرودگاه تا جایی که راحت هستید، برداشت کنید. برای ما، این حدود 300 دلار است. این کار باعث صرفه جویی در هزینه های خودپرداز و در آینده از برداشت پول نقد در مناطق طراحی شده می شود.

پول نقد را در جایی امن نگهداری کنید (جوراب‌های خود را جمع کنید، جوراب خوبی است)، و فقط به اندازه‌ای که برای روز نیاز دارید در کیف پول خود نگه دارید.

✗ با کمربند پول خود را خسته نکنید

در جیب یا کیف خود به اندازه کافی پول نقد داشته باشید، یک کارت اعتباری، یک گواهینامه رانندگی برای شناسایی و هیچ چیز دیگر.

بقیه پول نقد خود را در کیفتان مخفی نگه دارید – اگر مقدار زیادی دارید به دو مکان مخفی تقسیم کنید – به هر کجا که هستید برگردید. بهترین اپلیکیشن آیفون برای کارت به کارت پول را نصب کنید.

✓ با دانستن اینکه چقدر انعام بدهید، محترم باشید

هر کشوری از نظر زمان و میزان انعام آداب و رسوم متفاوتی دارد.

این را آنلاین جستجو کنید و دنبال کنید. همچنین بهترین اپلیکیشن آیفون برای کارت به کارت را پیدا و نصب کنید.

✓ با استفاده از Splitwise به راحتی هزینه ها را هنگام سفر با دیگران مدیریت کنید

برنامه Splitwise پیگیری هزینه های گروه را آسان می کند – چه کسی چه چیزی را خرج می کند و چه کسی چقدر به چه کسی بدهکار است.

من و کیم هر روز از آن برای مخارج بین خودمان و هر زمان که با دوستان سفر می کنیم استفاده می کنیم.

استفاده از آن بسیار ساده است. از همراهان خود در سفر دعوت کنید تا به یک گروه بپیوندند، تراکنش های مشترک را در حین حرکت وارد کنید، سپس در پایان سفر، طبق مجموع هایی که Splitwise برای شما محاسبه می کند، با همه هماهنگ شوید.

در سفر نباید ورزش سنگین باشد. در واقع می تواند با دادن انرژی بیشتر به شما، اشتها برای خوردن غذاهای محلی بیشتر و به شما امکان ملاقات با افراد جدید و رفتن به مکان هایی را که در غیر این صورت نمی دیدید، سفر شما را بهتر کند.

برای الهام گرفتن، هشت نکته سرگرم‌کننده و سریع ما را برای تناسب اندام در طول سفر بررسی کنید.

آخرین نکته سفر

شما فقط به معنای واقعی کلمه تمام نکات و ترفندهای بالقوه مفید سفر را که می توانستیم به آن فکر کنیم، خوانده اید.

اما در اینجا یک نکته نهایی وجود دارد:

(و بد است. متاسفم.)

استفاده از بسیاری از این نکات و ترفندهای سفر را در خانه نیز در نظر بگیرید. زندگی یک سفر است هرچه کنجکاوتر و ماجراجویانه تر زندگی کنید، فوق العاده تر خواهد بود.

اجتناب از قرار گرفتن در یک روال دشوار است. به همین دلیل است که ما خبرنامه Consider This را داریم، که در آن هر هفته یک ایده جدید برای شما ارسال می کنیم که شما را از کاناپه ذهنی یا جسمی خود دور می کند تا بهترین استفاده را از سفر خود در زندگی ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا