سرگرمی

پربازدیدترین فیلم های چند سال اخیر

پیدا کردن بهترین فیلم‌های نتفلیکس سخت است، اما به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها فیلم‌های عالی را تمام کنیم. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، چه به دنبال بهترین فیلم های اکشن، بهترین فیلم های ترسناک، بهترین کمدی ها یا بهترین فیلم های کلاسیک در نتفلیکس باشید. ما فهرست را برای سال 2022 به‌روزرسانی کرده‌ایم تا فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را که باقی مانده‌اند حذف کنیم و در عین حال برتری‌های کمتر دیده‌شده را برجسته کنیم.

به‌جای صرف وقت خود برای جستجو در دسته‌ها، تلاش برای ردیابی فیلم عالی برای تماشا، ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا با به‌روزرسانی بهترین فیلم‌هایمان برای تماشای هر هفته در فهرست نتفلیکس، با افزودنی‌های جدید و نادیده گرفته شده، کار را برای شما در Paste آسان کنیم.

فیلم پلیسی

  • سال: 2021
  • کارگردان: آلونسو رویزپالاسیوس
  • ژانر: مستند
  • رتبه: R
  • مدت زمان: 107 دقیقه

از میان نماهای خیره کننده بسیاری که در فیلم ترکیبی مستند تخیلی A Cop Movie گرفته شده است، یکی جوهر بررسی آلونسو رویزپالاسیوس کارگردان از نیروی پلیس مکزیک را بر خلاف سایرین بیان می کند. ترزا، کارآموز آکادمی پلیس، پس از بستن مچ دست خود به یک طناب بلند و سست، آماده می شود تا از روی یک سکوی غواصی 30 فوتی به داخل یک استخر بپرد. این آخرین چالشی است که او برای فارغ التحصیلی باید بر آن غلبه کند – چالش “قاطعیت” – اما خطر بزرگی برای زندگی او به شمار می رود زیرا نمی تواند شنا کند، سرنوشت احتمالی غرق شدن او با بسته نگه داشتن مچ دستش به زمین خنثی شده است. جالب اینجاست که ترزا کمتر یک موضوع مستند و بیشتر یک آواتار برای رویزپالاسیوس برای بررسی دیدگاه غیرنظامی نیروی پلیس کشور است. ترزا (که بر اساس یک شخص واقعی ساخته شده است) به عنوان سوژه اصلی و صادقانه تقریباً نیمی از فیلم ارائه شده است، معلوم می شود که نقش مونیکا دل کارمن بازیگر نقش آن را بازی می کند که به طرز ماهرانه ای خود را در تصویر افسر واقعی شکل داده است و خاطراتی از آن را بازسازی می کند. روزهای او به عنوان دانشجوی آکادمی تا آخرین مشکلات محل کارش در گشت زنی در خیابان های مکزیکو سیتی. در کنار او بازیگر همکار رائول بریونز است که مونتویا (همچنین یک مرد واقعی) را به تصویر می کشد، نیمه دوم این دو نفر به دلیل رابطه به عنوان شریک، توسط پلیس های دیگر “گشت عشق” نامیده می شود. اگرچه در ابتدا خود را به عنوان دو افسر معرفی می کنند که به سادگی تمام تلاش خود را در یک سیستم در حال فروپاشی انجام می دهند، نیمه دوم فیلم به وضوح نشان می دهد که این احساسات فقط پیش بینی های جانبدارانه همتایان واقعی آنها هستند. فیلم پلیسی با ساختن دقیق این توهم و سپس پرده برداری پنهانی از ریاکاری در پشت آن، در کیفرخواست فساد پلیس و افسران فردی که آن را خریداری می کنند، ظریف و در عین حال جسورانه عمل می کند.

شاگرد

  • سال: 2021
  • کارگردان: Chaitanya Tamhane
  • ستارگان: آدیتیا موداک، آرون دراوید، سومیترا باوه
  • رتبه: TV-MA
  • مدت زمان: 128 دقیقه

وقف زندگی‌تان به چیزی – هنر، اشتیاق، مذهب – به‌عنوان قابل تحسین به ما فروخته می‌شود، اما اغلب تنها در صورتی که ایده‌آل‌های عاشقانه ما را در مورد ظاهر آن زندگی برآورده کند. آیا موفقیت، مهم نیست که چقدر دیر یا حتی پس از مرگ باشد، توجیهی برای تلاش است؟ Chaitanya Tamhane نویسنده/کارگردان/تدوینگر این ایده را از طریق زندگی خواننده کلاسیک هندی Sharad Nerulkar (Aditya Modak)، یک تندرو جدی که توسط پدر موسیقی دوستش بزرگ شده و ضبط های خواننده افسانه ای/گورو Maai (Sumitra Bhave) بررسی می کند. آیا او برای عظمت شناخته می شود و از سایه ها خارج می شود؟ یا او پدرش را در ابهام مماس دنبال خواهد کرد؟ طنین انداز طنین انداز طولانی با همان غنای موجود در آرایه های بی شماری از تان های مواج خوانندگان، به ما اجازه می دهد فضای زیادی برای دریافت موسیقی و ارادت نمایش داده شده به نمایش بگذاریم. طنز تند و تاریک فیلم متفکرانه را با ضرباتی در سر خوک نشانه گذاری می کند. عملکرد عالی Modok حاوی عمق مشابهی است که همه در پشت تنش مشتاقانه و نگاه تزلزل ناپذیر پنهان شده است. او تجسم هنرمند ناتمام است، کسی که موفقیت را در اطراف خود از احمق ها و احمق ها می بیند – اگرچه نمی تواند در نظر بگیرد که چه چیزی می تواند مانع او شود. این یک اجرای دلخراش، دوست‌داشتنی، خاردار است و پرتره‌ای واقعاً برنده خلق می‌کند. حتی زمانی که به طور پیوسته و بی‌علاقه مانند موتور سیکلت شاراد می‌چرخد، «شاگرد» برای هنرمند غمگین مرکزی‌اش و تعهد او برای فروش هرگز گرما را در خود دارد.

ارباب

  • سال: 2012
  • کارگردان: پل توماس اندرسون
  • ستارگان: خواکین فینیکس، فیلیپ سیمور هافمن، امی آدامز، لورا درن
  • ژانر: درام
  • رتبه: R

استاد شخصیت هایش را با چنان رمز و راز، تراژدی و طنز مطالعه می کند که لحظه ای وجود ندارد که جذاب نباشد. پل توماس اندرسون، نویسنده/کارگردان، برخی از گرایش‌های سبکی آخرین فیلمش، خون وجود خواهد داشت، ادامه می‌دهد، اما او همچنین راه‌هایی برای ریسک کردن و انتخاب‌های جسورانه‌ای پیدا می‌کند که کاملاً غیرقابل پیش‌بینی هستند. لنکستر داد (فیلیپ سیمور هافمن) و مذهب او، The Cause، آشکارا از L. Ron Hubbard و Scientology الهام گرفته شده است، و این پیوند نقطه کانونی پوشش مطبوعاتی قبل از انتشار فیلم بود. تشابهات بین این دو ایدئولوژی اجتناب ناپذیر است، با این حال آنها موضوع اصلی نیستند. اندرسون هرگز دیدگاه دین/فرقه را به عنوان نمایش عجیب و غریب قبول نمی کند. حتی در یک مونتاژ درخشان که مجموعه‌ای از تمرین‌های طاقت‌فرسا را ​​به تصویر می‌کشد که فردی (خواکین فینیکس) نمی‌تواند یا نمی‌گذارد او را روشن کند، مبارزه شخصی در خط مقدم است. عجیب بودن این مراسم تقریباً اتفاقی است. فینیکس عملکرد حرفه ای خود را به عنوان یک کهنه سرباز غرق مشروب در جنگ جهانی دوم با زخم های روحی و جسمی ارائه می دهد. او که سود کمی از یک دوره تصادف روانپزشکی برای سربازان بازگشته با مشکلات پس از سانحه به دست آورده است، در یک مکان تلو تلو خوران می زند تا زمانی که باید به مکان دیگری فرار کند، وسواس دارد و آزمایشهایی ایجاد می کند. اندرسون همیشه یک هنرپیشه بصری بوده است و از جزئیات اضافه شده برای جلوه های فوق العاده استفاده می کند. داد برای اولین بار در طول یک عکس ردیابی از فردی ظاهر می شود، که در دوردست به عنوان یک شخصیت کوچک اما پرجنب و جوش در یک کشتی تفریحی، کوچک و در عین حال همچنان در مرکز توجه دیده می شود. فردی هنوز داد را ملاقات نکرده است، اما قایق او را صدا می کند. این ممکن است به این دلیل باشد که داد فردی را در زندگی گذشته می‌شناخت، یا می‌تواند به این دلیل باشد که فردی مست مستی است که به دنبال مکانی برای پنهان شدن است. تراژدی بزرگ فردی این است که توضیح کمتر جذاب به او پاسخی نمی دهد، در حالی که دیگری پاسخ اشتباهی به او می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا