3 تا از بهترین فیلمهای نتفلیکس
پیدا کردن بهترین فیلمهای نتفلیکس سخت است، اما بهنظر نمیرسد به این زودیها فیلمهای عالی را تمام کنیم. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، چه به دنبال بهترین فیلم های اکشن، بهترین فیلم های ترسناک، بهترین کمدی ها یا بهترین فیلم های کلاسیک در نتفلیکس باشید. ما فهرست را برای سال 2022 بهروزرسانی کردهایم تا فیلمهای فوقالعادهای را که باقی ماندهاند حذف کنیم و در عین حال برتریهای کمتر دیدهشده را برجسته کنیم.
بهجای صرف وقت خود برای جستجو در دستهها، تلاش برای ردیابی فیلم عالی برای تماشا، ما تمام تلاش خود را کردهایم تا با بهروزرسانی بهترین فیلمهایمان برای تماشای هر هفته در فهرست نتفلیکس، با افزودنیهای جدید و نادیده گرفته شده، کار را برای شما در Paste آسان کنیم.
ببخشید که مزاحم شما شدم
- سال: 2018
- کارگردان: بوتس رایلی
- ستارگان: لیکیت استنفیلد، تسا تامپسون، آرمی همر، استیون یون، پاتون اسوالت، دیوید کراس، تری کرو، دنی گلاور
- رتبه: R
- مدت زمان: 105 دقیقه
ببخشید که مزاحم شما شدم، ایدههای زیادی دارد که از هر درز بیرون میروند، آنقدر جاهطلبی دارد، آنقدر میخواهد بگوید، که نشان دادن این موضوع که فیلم بهطور باشکوهی از کنترل خارج میشود، تقریباً عجیب به نظر میرسد. این اولین فیلم رپر و تهیه کننده بوتس رایلی است و به هر شکل ممکن – خوب، بد، باورنکردنی، مضحک – نشان می دهد که انگار نمی دانست می تواند یک فیلم دیگر بسازد یا نه، بنابراین همه چیز را پرت کرد. ایده ای که او تا به حال به این موضوع داشته است. لحظاتی در Sorry To Bother You وجود دارد که باعث می شود بخواهید با گیجی در اطراف تئاتر بپرید. همچنین لحظاتی وجود دارد که شما را متعجب می کند که چه کسی در دنیا به این دیوانه دوربین داده است. (برخی از آن لحظات نیز بسیار گیج کننده هستند.) اولی بسیار بیشتر از دومی است. لیکیت استنفیلد نقش کاسیوس را بازی میکند، مردی خوشقلب که احساس میکند زندگیاش از او دور میشود و بنابراین تلاشش را در بازاریابی تلفنی امتحان میکند و در آن شکست میخورد (در مجموعهای از صحنههای خارقالعاده که در آن میزش به معنای واقعی کلمه به خانههای هر کسی که میخورد میافتد. در حال شماره گیری است) تا زمانی که یکی از همکارها (دنی گلاور، جالب است تا زمانی که فیلم به طور کامل او را رها کند) به او توصیه می کند از “صدای سفید” خود در تماس ها استفاده کند. ناگهان، استنفیلد دقیقاً شبیه دیوید کراس به نظر می رسد و تبدیل به یک سوپراستار در شرکت می شود، که او را به “طبقه بالا” هدایت می کند، جایی که “ابر تماس گیرندگان” مانند او به دنبال گلنگری می روند. این تنها نقطه آغازین است: در سرتاسر ما با یک کارآفرین از نوع تونی رابینز (آرمی همر) آشنا میشویم که ممکن است یک تاجر برده نیز باشد، دوست دختر هنرمند رادیکال کاسیوس (تسا تامپسون)، که گوشوارههایی با شعارهای زیادی میپوشد که جای تعجب است می تواند سرش را بالا بگیرد و یک همکار انقلابی (استفن یون) تلاش می کند کارگران را به شورش علیه اربابانشان ترغیب کند. افراد بسیار دیگری نیز وجود دارند و فقط برخی از آنها کاملاً انسانی هستند. این کاملا یک فیلم است.
راه راه
- سال: 1981
- کارگردان: ایوان ریتمن
- ستارگان: بیل موری، هارولد رامیس، وارن اوتس، پی جی سولز، شان یانگ، جان کندی، جان لاروکت، قاضی راینهولد
- ژانر: کمدی
- رتبه: R
زمان اجرا: 105 دقیقه استرایپز ممکن است به اندازه Ghostbusters یا Groundhog Day محبوب نباشد، اما جان وینگر، راننده تاکسی کنایه آمیز و بی احترامی که پس از از هم پاشیدگی زندگی اش به ارتش می پیوندد، باید نقش تعیین کننده بیل موری باشد. (یا حداقل، اوایل موری، قبل از اینکه تبدیل به یک بازیگر محترم شود.) مطمئنا، موری قبلا صدای خود را در Second City و شنبه شب زنده پخش کرده بود و آن را با Meatballs روی پرده بزرگ نمایش داده بود، اما Stripes ضد موری را قرار داد. اقتدارگرایی در برابر اقتدارگراترین نهاد در آمریکا، به او اجازه میدهد تا به ارتفاعات جدیدی از بیاحترامی خشمگین دست یابد. و ترسی نیست که او را مانند یک احمق جلوه دهید، بدون اینکه تلاش زیادی برای بازپروری او انجام دهید، چیزی که نمی توان در مورد شکارچیان ارواح یا Groundhog Day گفت. Stripes به عنوان یک فیلم مشکلاتی دارد – خیلی طولانی می شود، یک سوم آخر آن بیش از حد و غیر واقعی است، و نحوه برخورد آن با زنان در آن زمان ناراحت کننده بود و امروز کاملاً غیرقابل قبول است – اما بین موری، هارولد رامیس، جان کندی، قاضی راینهولد ، جان لاروکت، و بازی فوق العاده یک مرد مستقیم توسط مرد سرسخت پکینپا، وارن اوتس در نقش گروهبان مته، ممکن است خنده برای خنده، خنده دارترین فیلم در این لیست باشد.
فیلم نوجوان دیگری نیست
- سال: 2001
- کارگردان: جوئل گالن
- ستارگان: کریس ایوانز، جیمی پرسلی، رندی کواید
- ژانر: کمدی
- رتبه: R
کریس ایوانز ممکن است به کارهای بزرگتر و بهتری رفته باشد، اما بازی تاولناک او به عنوان یک شوخی فریبنده در هجو زیرژانر، فیلم نوجوان دیگری نیست، اوج اولیه برای کاپیتان آمریکا بود. «فیلم نوجوان دیگری نیست» که با خطوط نقلقولهای فراوان و زیباییشناسی ماهرانه برشخورده از کارگردان و فیلم اصلی کمدی سنترال جوئل گالن تقویت شده است، پاسخی خندهدار و نیش دار به موج کمدیهای پیچیده نوجوانان است که از دهه 80 تا 2001 پخش شد. رهایی. اساساً، این فیلم همان کاری را که Walk Hard: The Dewey Cox Story با فیلمهای زندگینامهای موسیقی انجام داد، برای رامکامهای نوجوان انجام داد: تقلید مسخرهآمیز آنقدر خوب است که پس از تماشای آن، جدی گرفتن آثار جدی سخت است. این فیلم بداخلاق و در عین حال تیزبین، با موفقیت فراوان همراه است، با مولی رینگوالد عصبانی که همه آن را در یک صحنه بینقص پوشش میدهد.