سفر و گردشگری

5نکته مفید برای داشتن تجربه بهتر از سفر به لندن

(نوشته شده توسط یک محلی)

به لندن سفر می کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این 40 نکته برای سفر به لندن را از دست ندهید که به شما کمک می کند تا سفر خود را تحسین کنید! نکات داخلی برای برنامه ریزی سفر به لندن – نوشته شده توسط یک لندنی.

بنابراین، شما بلیط خود را رزرو کرده اید و برای سفر به لندن آماده می شوید.

همه ما لندن را می شناسیم.

خانه‌ای از چای‌های فانتزی بعدازظهر، ملکه، اتوبوس‌های قرمز رنگی که در برنامه‌های بی‌شماری دیده‌اید، تاکسی‌های سیاه، بیگ بن و افرادی که حرف‌های عجیب و غریبی مانند «cheerio chap»، «خوب رفیق» و «chees off» می‌گویند. دومی به این معنی است که آنها آزرده خاطر هستند، بنابراین احتمالاً باید در آن نقطه به آرامی عقب نشینی کنید – بدون حرکات ناگهانی و همه اینها).

چقدر هیجان انگیز! دقیقاً مانند فیلم‌ها خواهد بود، شما مانند یک حرفه‌ای در مترو (مترو لندن) حرکت می‌کنید، از نقطه‌های دیدنی پشت سر هم بیرون می‌روید و حال و هوای کامل لندن را در خود می‌بینید.

سفر لندن شما می تواند چنین باشد. واقعا می توانست.

اما فقط در صورتی که قبل از رفتن کمی اطلاعات داخلی داشته باشید.

لندن زادگاه من است، بنابراین من چندین دهه داشته ام تا با روش های حیله گرانه او آشنا شوم. او کاملاً شگفت‌انگیز است – من فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم در مورد آن موافق باشیم – اما او می‌تواند کمی خلق و خو و گاهی اوقات گیج‌کننده باشد. به آن به عنوان بخشی از جذابیت او فکر کنید.

به همین دلیل این راهنما را نوشتم. 40 نکته برای سفر به لندن که به شما کمک می کند مانند یک حرفه ای تمام این شهر را تکان دهید. بیا بریم!

خرید لندن پاس

در مورد آن حرفی نمی زنم، لندن شهر ارزانی نیست که بتوان در آن توریست شد. بین هزینه های بالای هتل و هزینه های گزاف ورودی برای برخی از بزرگترین مکان های دیدنی، می توان احساس کرد که شهر در حال سوزاندن سوراخی است که به سرعت در حال رشد است. کیف پولتان.

گذرگاه لندن راهی خوب برای دیدن بسیاری از نمادین ترین مکان های لندن بدون هزینه های فزاینده است. اگرچه خود این گذرنامه بسیار گران است (75 پوند برای بزرگسالان و 55 پوند برای کودکان برای یک روزه، با دو، سه، شش و ده روزه نیز موجود است)، اگر قصد دیدن آن را دارید، ارزش آن را دارد. بسیاری از جاذبه های شهر در مدت زمان کوتاهی.

یک Oyster Card بگیرید

لندن یک سیستم حمل و نقل همه جانبه و رقصنده دارد.

به نظر زیاد مبهوت نیست اما واقعاً خوب است. مانند همه چیزهای خوب در زندگی، هزینه آن نیز پول است – در واقع مقداری پول.

خوشبختانه برای ما، یک راه آسان برای کاهش هزینه های سفر در لندن وجود دارد و آن استفاده از Oyster Card است. به سادگی یک Oyster Card بخرید، آن را از قبل با پول بارگیری کنید و با کسری از هزینه استفاده از بلیط کاغذی از آن برای سفر استفاده کنید.

علاوه بر این، کارت‌های Oyster مشمول سقف سقف روزانه می‌شوند (مقدار سقف بسته به این که آیا شما در خارج از پیک سفر می‌کنید یا نه و از چند منطقه مسافرتی لندن که از آن عبور کرده‌اید متفاوت است) – پس از رسیدن به سقف، بقیه سفر شما برای آن روز رایگان است. اگر قصد دارید برای مدت طولانی در لندن باشید، یک سقف هفتگی نیز وجود دارد.

شما می توانید یک کارت ویزیتور اویستر بخرید و آن را در خانه خود تحویل بگیرید یا می توانید به یک مترو، روی زمین لندن، حمل و نقل راه آهن لندن و برخی از ایستگاه های راه آهن ملی بروید و یک کارت Oyster معمولی بخرید. در هر صورت، شما باید 5 پوند ودیعه بپردازید و برای سفرهای خود اعتبار اضافه کنید. 5 پوند پس از بازگرداندن کارت قابل استرداد است.

چند کفش پیاده روی راحت به همراه داشته باشید (و تا جایی که ممکن است راه بروید)

با وجود وسایل حمل و نقل عمومی فراوان، می توان به راحتی از این واقعیت چشم پوشی کرد که لندن واقعاً شهری قابل پیاده روی است. از آنجایی که مرکز لندن ممکن است روی نقشه گیج کننده به نظر برسد، من به شما اجازه می دهم یک راز را وارد کنید … آنقدرها هم بزرگ نیست.

همه اینها به این معنی است که شما باید با دو پا به گشت و گذار در شهر بروید. این بهترین راه برای بازدید از لندن است، زیرا نه تنها راهی عالی برای اتصال بخش‌های مختلف شهر است، بلکه تنها راهی است که واقعاً لندن را در جذاب‌ترین حالتش به تصرف درآورید – گوشه‌های مخفی، ساختمان‌های عجیب و غریب و کیسه‌های تاریخی که باعث می‌شوند پایتخت بریتانیا برجسته است.

اکنون من اپیلاسیون غزلیات را تمام کرده ام، وقت آن است که توصیه های عملی را ارائه دهم – کفش های پیاده روی راحت بپوشید. پاهای شما پس از یک روز کوبیدن در پیاده رو و طی کردن مایل ها از شما تشکر خواهند کرد.

اوه، و نقشه های گوگل را نیز دانلود کنید، برای زمانی که به ناچار گم می شوید.

از اتوبوس هاپ در هاپ پرش کنید

من هیچ مشکلی با اتوبوس‌های هاپ لندن در هاپ آف ندارم – اگر می‌خواهید در مناظر لندن در حالی که تاریخچه‌ای از شهر و مناظر به شما گفته می‌شود، گشتی بزنید، آنها کاملاً خوب هستند. اگر کمی… غیرماجراجویی.

اگر می‌خواهید کاری هیجان‌انگیزتر انجام دهید، از مسیر اتوبوسرانی خود در لندن استفاده کنید. برای روشن بودن، ما در مورد یک مسیر حمل‌ونقل عمومی صحبت می‌کنیم که می‌توانید از Oyster Card خود برای پرداخت آن استفاده کنید، که شما را از بسیاری از دیدنی‌های لندن عبور می‌دهد – به جز اینکه می‌توانید با مردم محلی کنار بیایید و همه این کارها را با سرعت خودتان انجام دهید. .

می پرسی این چه جادویی است؟

می توانم اتوبوس شماره 11 را فاش کنم. کامیون های شماره 11 در امتداد بین فولام تا خیابان لیورپول، در مسیر چلسی، کلیسای وست مینستر، خانه های پارلمان + بیگ بن، میدان ترافالگار، استرند، کلیسای جامع سنت پل و بانک انگلستان قرار دارند. برای قیمت یک کرایه اتوبوس بد نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا