سفر و گردشگری

ترفند های کاربردی برای سفر

✓ از برخی از افراد محلی و مهاجران بخواهید بهترین توصیه سفر را دریافت کنند

اکثر مردم محلی نکات بدی برای سفر دارند، زیرا آنها همان برنامه های روزمره خسته کننده ای را دارند که شما در خانه دارید. آنها زادگاه خود را با چشم یک توریست نمی بینند، ارتباط خود را با آنچه در حال وقوع است از دست می دهند و به ندرت نقاط جدید شهر را کشف می کنند.

ترفند این است که افراد محلی مناسب را پیدا کنید.

افراد در صنعت مهمان نوازی

سرآشپزها، مدیران هتل ها و خوابگاه ها و (گاهی اوقات) رانندگان اوبر منابع خوبی برای اطلاعات هستند. آنها شهرهای خود را به بهترین شکل می شناسند و دائماً بازخورد و نکات جدید سفر را از مسافران و همتایان دریافت می کنند.

مهاجران خارجی

مهاجران حتی منابع بهتری برای نکات سفر محلی هستند. آنها مقصد را با دیدگاهی مشابه شما می بینند (یا یک بار دیده اند) و چیزهایی را که مردم محلی مادام العمر ممکن است خسته کننده یا معمولی بدانند قدردانی می کنند. همچنین، آنها احتمالاً عادت دارند که اطراف خانواده و دوستان خود را نشان دهند، بنابراین فهرستی جامع از نقاط را برای بررسی تهیه کرده اند. برای ارتباط با یک مهاجر خارجی، از شبکه خود بخواهید با دوستان دوستان خود ارتباط برقرار کند و به گروه های مهاجر در فیس بوک بپیوندید.

✓ خوب بخوابید

زود بیدار شدن برای استفاده از روز و شکست دادن جمعیت ایده خوبی است فقط اگر زود بخوابید. در غیر این صورت، سفر خود را خراب می کنید.

خواب کمتر به معنای خستگی بیشتر است. و خسته تر به معنای بدخلق تر، بی حال تر و نزدیک تر است. این دقیقاً همان چیزی است که نمی خواهید در سفر باشید.

اما اگر احساس خستگی نکنید چه؟

همانطور که متیو واکر، دانشمند خواب در کتاب چشم باز خود، چرا ما می خوابیم، توضیح می دهد، زمانی که شما کم خواب هستید، اغلب فکر نمی کنید خسته هستید، اما همچنان آسیب دیده اید و دیگران به وضوح می توانند بگویند.

✓ ارزان باشید حتی اگر مجبور نیستید

شما نمی توانید تجربه های سفر خارق العاده ای را برای خود بخرید. شما باید آنها را به دست آورید.

داشتن بودجه محدود، حتی اگر توانایی مالی نداشته باشید، محدودیت هایی ایجاد می کند که شما را مجبور می کند کاری را انجام دهید که شما و توده های گردشگری در غیر این صورت انجام نمی دادید. این درها را برای چیزهای غیرمنتظره و فراموش نشدنی باز می کند.

نکته در یک نکته

فقط زمانی که شانس شما را برای داشتن یک داستان سفر خارق العاده افزایش می دهد، ولخرجی کنید. این شامل خواب بهتر، یک راهنمای متخصص، انجام کاری غیرعادی است که دیگر فرصت انجام آن را نخواهید داشت، یا خرید زمان بیشتری در کشور (مانند پرواز مستقیم).

✓ هنگام انتخاب بین Airbnbs و هتل ها مراقب باشید

Airbnb قبلاً یک انتخاب واضح نسبت به هتل ها بود. دیگر نه. این تبدیل به یک تجارت بزرگ شده است که میزبانان به جای مردم با شما به عنوان کیسه پول رفتار می کنند، کلاهبرداری ها و عدم صداقت بیشتر و بیشتر می شود و برخی از جوامع به طور منفی تحت تأثیر قرار می گیرند.

ما را اشتباه نگیرید ما هنوز عاشق ماندن در Airbnbs هستیم. اما اکنون گزینه های خود را باز نگه می داریم و قبل از تصمیم گیری، مزایا و معایب صادقانه Airbnbs در مقابل هتل ها را می سنجیم. و شما باید همین کار را انجام دهید.

✓ با شروع زودهنگام لیست بسته بندی، چیزی را فراموش نکنید

من و کیم هفته‌ها قبل از حرکت، فهرست یادآوری‌ها را روی تلفن‌هایمان ایجاد می‌کنیم. هر وقت به چیزی که برای سفرمان نیاز داریم فکر می کنیم، آن ها را همان جا یادداشت می کنیم.

وقتی زمان بسته بندی فرا می رسد، آن لیست ها را دوبار بررسی می کنیم و قبل از رفتن به فرودگاه، آنها را سه بار بررسی می کنیم.

✓ با آوردن سیم کشش به برق وصل بمانید

همانطور که اخیراً در ماهنامه غیر متعارف به اشتراک گذاشتم، بند ناف من سلاح مخفی سفر من است. یک دوشاخه را به سه پریز تبدیل می‌کند و به من کمک می‌کند به مراکز فروش با موقعیت نامناسب در هتل‌ها، Airbnbs و کافه‌ها برسم.

✓ با نگاه کردن به سبک محلی و لباس پوشیدن بر اساس آن، اولین تاثیر خوبی را ایجاد کنید

یکی از چیزهایی که همه فرهنگ‌های جهان به اشتراک می‌گذارند، تمایل به قضاوت درباره کتاب از روی جلد آن است.

بنابراین اگر مانند یک توریست لباس بپوشید، یا حتی بدتر از آن به گونه‌ای که در آن کشور بی‌احترامی تلقی می‌شود، مطابق با شما قضاوت و با شما رفتار خواهد شد.

برای جلوگیری از این امر، مانند یک محلی یا حداقل یک مهاجر محلی لباس بپوشید.

✓ با بستن کفش مناسب، سفر خود را بدون درد نگه دارید

کفش‌هایی که نمی‌توانید در طول روز راحت با آن‌ها راه بروید، ارزش بسته‌بندی را ندارند. ملزومات سفر کیم و لیست بسته بندی من را برای موارد دلخواه فعلی ما ببینید.

در یک یادداشت مرتبط، هرگز کفش های نو در سفر خود به همراه نداشته باشید. خطر درست قرار نگرفتن آنها یا ایجاد تاول در هنگام شکستن آنها می تواند سفر شما را مختل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا