متفرقه

نکات و ترفندهایی که درباره خرید گوشی باید بدانید

در این مطلب یک راهنمای چهار مرحله ای در مورد نحوه خرید یک گوشی جدید نوشته ایم. اپلیکیشن اندرویدی عکس نوشته ساز معرفی شده اند.

مرحله اول: گزینه های خود را محدود کنید

مرحله شماره یک این است که گزینه های خود را از صدها تلفن موجود به تعداد کمی محدود کنید. نگران نباشید، آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. این بدان معناست که تلفن‌هایی که بیش از آنچه که می‌خواهید خرج کنید قیمت دارند، خارج از تصویر هستند. بنابراین، اگر بودجه شما 400 دلار است، دستگاه‌های گران‌قیمتی مانند گلکسی اس 22 اولترا، پیکسل 6 پرو و ​​سایرین را فراموش کنید. تشخیص ویندوز ۳۲ بیتی از ۶۴ بیتی را در اینجا بخوانید.

قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید کدام ویژگی برای شما مهم است و مایلید بدون کدام یک زندگی کنید. ما در مورد مشخصات و ویژگی‌ها به طور گسترده در بخش‌های بالا نوشتیم، بنابراین باید از قبل در مورد چیزهایی که باید به آنها توجه کنید، بدانید.

فقط برای ذکر چند مثال، اگر زیاد سفر می کنید، ممکن است یک گوشی با دوربین عالی و باتری بزرگ بخواهید. اگر ویدیوهای زیادی تماشا می کنید، گوشی با صفحه نمایش بزرگ Full HD+ یا QHD+ راه خوبی است. سایر ابزارهای معامله ممکن است شامل جک هدفون، حافظه قابل ارتقا، رتبه IP یا شارژ بی سیم باشند. راهی که باید طی کنید این است که لیستی از ویژگی هایی که در گوشی جدید خود می خواهید تهیه کنید و از مهمترین آنها شروع کنید.

مطمئن شوید که واقعاً به نحوه استفاده از تلفن خود و آنچه واقعاً به آن نیاز دارید فکر می کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند خرید بیش از حد گوشی است. اگر تنها کاری که انجام می دهید این است که روزانه چند تماس برقرار کنید، هر از چند گاهی چند پیامک بفرستید، و حساب های فیس بوک و دیگر رسانه های اجتماعی را در وقت ناهار چک کنید، خرید یک پرچمدار گران قیمت مانند Galaxy Z Fold 3 هدر دادن پول است. . این معادل خرید یک فراری است و سپس یک یا دو بار در هفته آن را چند مایلی پایین تر تا خواربار فروشی می برید. کار را انجام خواهد داد، اما بیش از حد است.

هنگامی که بودجه ای تعیین کردید و ویژگی های مهم خود را یادداشت کردید، کمی به صورت آنلاین تحقیق کنید و گوشی های متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. ما تعداد زیادی پست عالی در وب سایت خود داریم که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، از جمله تعدادی از بهترین لیست ها که می توانید اینجا را بررسی کنید.

بیایید به یک یا دو مثال نگاهی بیندازیم. اگر بودجه ای 450 دلاری دارید و اولویت شما کیفیت دوربین و تجربه نرم افزاری تمیز است، اما به انرژی خام اهمیت زیادی نمی دهید، احتمالاً تلفنی مانند Google Pixel 5a همان چیزی است که می خواهید. اما اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است با بودجه و طراحی متمایز، قدرت بیشتری داشته باشید، اما به دوربین یا تجربه نرم‌افزاری اهمیت نمی‌دهید، Red Magic 7 مقرون به صرفه با چیپست Snapdragon 8 Gen 1 می‌تواند برای شما مناسب باشد. شما.

مرحله دوم: نظر یک متخصص را بپرسید

بنابراین، اکنون احتمالاً تا 10 گوشی در فهرست نهایی خود دارید. مسائل بزرگ. اکنون زمان حذف چند مورد دیگر است.

بهترین راه برای انجام این کار این است که نظر کارشناسان را در مورد تلفن های مورد علاقه خود از طریق بررسی تلفن در سایت هایی مانند Android Authority ببینید. شما می خواهید ویژگی های خوب و بد تلفن های موجود در لیست کوتاه خود را بشنوید که به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند. دانش در اینجا کلیدی است!

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید Galaxy Z Fold 3 را به دلیل صفحه نمایش بزرگ آن خریداری کنید، اما اگر بررسی ما را بخوانید، متوجه خواهید شد که صفحه نمایش مانند همه گوشی های تاشو در وسط چین خورده است و بسیار خیره می شود. شما در اطراف منابع نور حرکت می کنید. صفحه نمایش همچنین در لمس ارزان تر به نظر می رسد، زیرا از شیشه ساخته نشده است. این موارد ممکن است شما را آزار دهد یا خیر، اما از آنجایی که سامسونگ به آنها اشاره نمی کند، خواندن بررسی های بی طرفانه به شما کمک می کند تا اطلاعات درست را دریافت کنید.

مرحله سوم: عملی انجام دهید

گام بعدی این است که به صورت عملی بروید، به این معنی که به فروشگاه لوازم الکترونیکی محلی خود مراجعه کنید و چند گوشی را که در لیست کوتاه شما هستند آزمایش کنید. شما می‌خواهید ظاهر گوشی‌ها را شخصاً بررسی کنید، زیرا تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط سازندگان اغلب گمراه‌کننده هستند. همچنین می‌خواهید میزان استحکام گوشی‌ها را در دست بررسی کنید، تفاوت بین مواد مختلف مورد استفاده (شیشه، فلز و پلاستیک) و غیره را بررسی کنید.

اندازه نیز مهم است. بزرگتر هنگام تماشای ویدیو بهتر است، اما ردپای بزرگ به این معنی است که استفاده از تلفن در یک دست و حمل آن در جیب دشوارتر است. شما همیشه باید چند مصالحه داشته باشید، مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید.

مرحله چهارم: زمان خرید را تعیین کنید

وقتی تلفن مناسب خود را پیدا کردید، آن را از اولین فروشگاهی که وارد آن می‌شوید خریداری نکنید. کمی تحقیق می تواند صدها دلار برای شما صرفه جویی کند، زیرا قیمت ها می تواند از خرده فروشی به خرده فروشی بسیار متفاوت باشد.

همچنین، مطمئن شوید که زمان خرید خود را انجام داده اید. اگر به دنبال گوشی جدیدی هستید که هنوز عرضه نشده است، بهترین کار این است که آن را پیش‌سفارش کنید تا قیمت بسیار خوبی دریافت کنید – اکثر سازندگان کالاهای رایگان از جمله کارت‌های microSD، هدفون و سایر لوازم جانبی را در طول دوره قبل ارائه می‌کنند. -دوره سفارش بدترین زمان برای خرید گوشی درست پس از فروش رسمی آن است، زیرا در آن زمان قیمت بالاترین قیمت است. و اگرچه برخی از تلفن‌ها به ندرت در فروش هستند، از جمله گوشی‌های OnePlus و Google، چند تولیدکننده تخفیف‌های قابل توجهی را تا چند هفته پس از تاریخ عرضه ارائه می‌کنند. ما در اینجا در مورد صدها دلار صحبت می کنیم! ما شاهد این اتفاق در سونی و بسیاری از دستگاه‌های دیگر بوده‌ایم.

اگر به دنبال خرید گوشی کمی قدیمی‌ تر هستید، کمی تحقیق کنید و بررسی کنید که چه زمانی جانشین آن معرفی و عرضه می‌شود. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، آن تلفن می تواند تخفیف بزرگی دریافت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا